Profesioneel

Het plaatsen is vakkundig gedaan, de monteur koos er zelf om onder de vloer naar de splitsing in de hoofdleiding te gaan en daar de aansluiting te maken. Ik heb goed kunnen overleggen over de voorbereidingen voor het plaatsen Alles snel en netjes gebruik klaar gemaakt, water getest, ingesteld, en klaar was het Dus erg tevreden ook nu na bijna 2 maanden gebruiken. Geen noemenswaardige waardig druk verlies

Zeer prettige ervaring

De contactmomenten, het bezoek van de accountmanager, het plaatsen van de apparatuur door de monteur: alles verliep gewoon top!. Uiteindelijk is het dagelijkse echt genieten van zacht water een waar genot..

Bij ons is de waterontharder geplaatst door een goede monteur was zo klaar en gaf goede uitleg, we zijn er blij mee, geen kalkresten meer in de badkamer dat was onze eerste wens. André en Janni

goed afgelever

toppie

Alles prima geregeld

Zie bovenstaande

Afwerking slecht, van overeenkomst

Hr Hiemstra zou nog zorgen van 2 zakken met spul

zeer goed apparaat

klantvriendelijk bedrijf, goede service aan huis vriendelijke medewerker

uitstekend

goed en juist geplaatst. geen problemen

Zeer vriendelijke monteur die weet waar hij het over heeft. Denkt mee in oplossingen. We zijn zeer tevreden over de zachtheid van het water.

Goede service en goede installatie

Perfect geregeld en snel

Fantastisch bedrijf!!

Wát een top ervaring! Echt iedereen die ik bij dit bedrijf heb gesproken was vriendelijk en behulpzaam. Telefonisch goede uitleg, vriendelijke en beleefde verkoper, de installateur heeft het allemaal snel en super netjes aangelegd en opgeruimd. Zo kom ik het niet vaak meer tegen. Ik kan Amysoft aan iedereen aanraden!

zacht water

Water is zacht geworden en de kalkaanslag verdwijnt in toiletten, wastafels en apparaten.

Een prettig bedrijf

Alles volgens afspraak,een klein probleempje meteen de volgende dag verholpen.

de waterontharding is goed merkbaar en went ook wel weer snel.

compliment voor de correcte en vakkundige installateur

Geen lange levertijd ,zeer deskundige meedenkende installatie monteur. Wij wilden waterontharder graag in bijkeuken kast hebben wat geen probleem was . Erg blij mee

Boven verwachting

Na drie jaar gebruik: het behoud van alle water gerelateerde mechanische en eclectische apparaten en de badkamer alleen zeepresten schoonmaken.

uitstekend

Vrijwel direct het gewenste resultaat. Ook het plaatsen instalatie was goed gepland

Goed geholpen en prettig water

Goed geholpen met de montage en het water is kalkvrij.

Goeie installatie. En apparaat werkt meteen goed!

Heel blij met dit apparaat.

Geweldig apparaat

Netjes gemonteerd en snel geregeld.

Amysoft waterontharder én team Amysoft zijn een aanrader !

Wij zijn zeer tevreden over onze Amysoft waterontharder en genieten van het comfort van kalkvrij, zacht én lekker water. Tevens kijken terug op een goed telefonisch contact, een prettig, informatief bezoek aan huis (waarbij maatwerk voorop staat) en vakkundige installatie door het Amysoft-team.

Prima apparaat voor lekker en zacht water.

Snelle levering en vakbekwame installateur. Mooie oplossing door ontkalker in de garage te plaatsen.

Fantastisch!

De monteur heeft de waterontharder prima, netjes en met overleg geplaatst. Kortom, prima werk verricht. De waterontharder bevalt ons uitstekend. Heerlijk zacht water, dat ook beter smaakt. Een tevreden klant!

in een woord geweldig

geen kalk meer een geweldige beleving.

Onlangs geplaatst en nu al merkbaar dat de kalkaanslag al minder word.

De Hoogte 5

9351 VN Leek